Stel, u zou in ongeveer 8 uur minimaal € 6.500 euro kunnen verdienen, zou u daar dan nee tegen zeggen?
Ik geef u een hele simpele manier om op vrij eenvoudige wijze vele duizenden euro’s in uw zak te houden.
Ik geef u een hele simpele manier om op vrij eenvoudige wijze vele duizenden euro’s in uw zak te houden.
Geld besparen ging nog nooit zo gemakkelijk.
Onderstaande Audi’s lijken identiek.
Het zijn beiden A6 Avants, in de BTW. 177 pk 2.0 TDI Multitronic in het grijs Daytona met S-Line Pakket. Ze hebben nagenoeg dezelfde uitrusting, staan beiden te koop bij een officiële Audi dealer en hebben 12 maanden garantie door heel Europa.
Het zijn beiden A6 Avants, in de BTW. 177 pk 2.0 TDI Multitronic in het grijs Daytona met S-Line Pakket. Ze hebben nagenoeg dezelfde uitrusting, staan beiden te koop bij een officiële Audi dealer en hebben 12 maanden garantie door heel Europa.
De linker heeft 40.000 km op de klok staan terwijl de rechter maar 30.000 km gelopen heeft. (Voordeel van € 1200 volgens BOVAG Koerslijst)
Toch kost de auto met de hogere kilometerstand € 12.000 meer dan zijn Duitse neef.
Met afdracht van de BPM van ongeveer € 5.000,- en in het ergste geval een pakket Premium bent u zomaar duizenden euro’s voordeliger uit dan bij de Nederlandse merkdealer.
Met afdracht van de BPM van ongeveer € 5.000,- en in het ergste geval een pakket Premium bent u zomaar duizenden euro’s voordeliger uit dan bij de Nederlandse merkdealer.
Neemt u de import zelf voor uw rekening dan loopt dit voordeel alleen maar verder op.
€ 6.700,- Prijsvoordeel op een Audi A6
Bovenstaand voorbeeld is een reëel voorbeeld van hoe je snel enkele duizenden euro’s kunt verdienen op een zeer courante auto.
Op minder courante auto’s met een hoge afschrijving is gaat het al snel om getallen van 5 cijfers.
Stelt u zich eens voor hoe u dadelijk een week uitgebreid kunt wintersporten van het geld dat u hebt bespaard…
Vaak hebben Duitse auto’s ook nog fijne extra’s zoals een standkachel, verwarmde stoelen en luchtvering. Zaken die je in Nederlandse auto’s niet tot nauwelijks aantreft.
Stop dus met het spekken van de staatskas en de zakken van de Nederlandse importeur en koop een auto in Duitsland met volledig behoud van de Europese Audi :plus Fabrieksgarantie.